Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reality show "Królowa przetrwania" śledzi w TVN Siedem średnio 257 tys. widzów

Program prowadzi bokser Izu Ugonoh (fot. materiały prasowe)

Reality show "Królowa przetrwania" z udziałem celebrytek ogląda średnio 257 tys. widzów TVN Siedem.

Format jest nadawany od 28 grudnia w czwartki wieczorem. Pierwszy odcinek pokazano o 22.20, drugi o 21.40, a trzeci o 22.20. Dotychczas najwięcej widzów miał trzeci – 286 tys.

Emitując program, Siódemka notuje średnio 2,84 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,04 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54 i 4,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Czytaj też: Izabela Janachowska nie będzie już prowadziła "Tańca z gwiazdami". Zostają Ibisz i Sykut-Jeżyna

Z kolei w czwartkowym paśmie 22.20-23.26, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN Siedem ma 2,65 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i siódme miejsce w rynku. W grupie 20-54 jest to 3,78 proc. i czwarta pozycja (TVN – 7,44 proc., Polsat – 5,45 proc., TVN24 – 4,43 proc.), a w grupie 16-49 – 3,92 proc. i trzecia (TVN – 7,87 proc., a Polsat – 5,65 proc.).

Rok do roku widownia tego pasma wzrosła z 201 do 221 tys. widzów, a udziały z 2,27 proc. do 2,65 proc. (4+), z 2,96 proc. do 3,78 proc. (20-54) oraz z 3,07 proc. do 3,92 proc. (16-49).

Przed emisją w telewizji odcinki mają premierę w Player.pl. – To format Playerowy i na platformie jest jednym z najchętniej oglądanych programów. W dniu premiery program był na 1. miejscu – przekazało nam biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

W "Królowej przetrwania" 12 kobiet znanych z internetu i programów telewizyjnych typu reality, np. Natalia Janoszek i Monika Miller, spotyka się w dżungli, bez telefonów i social mediów.

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

Czytaj też: Artur Orzech wraca do TVP. Ma komentować Eurowizję i prowadzić "Szansę na sukces"

(MNIE, 20.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.