Reality show "Królowa przetrwania" śledzi w TVN Siedem średnio 257 tys. widzów
Program prowadzi bokser Izu Ugonoh (fot. materiały prasowe)
Reality show "Królowa przetrwania" z udziałem celebrytek ogląda średnio 257 tys. widzów TVN Siedem.
Format jest nadawany od 28 grudnia w czwartki wieczorem. Pierwszy odcinek pokazano o 22.20, drugi o 21.40, a trzeci o 22.20. Dotychczas najwięcej widzów miał trzeci – 286 tys.
Emitując program, Siódemka notuje średnio 2,84 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,04 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54 i 4,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Czytaj też: Izabela Janachowska nie będzie już prowadziła "Tańca z gwiazdami". Zostają Ibisz i Sykut-Jeżyna
Z kolei w czwartkowym paśmie 22.20-23.26, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN Siedem ma 2,65 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i siódme miejsce w rynku. W grupie 20-54 jest to 3,78 proc. i czwarta pozycja (TVN – 7,44 proc., Polsat – 5,45 proc., TVN24 – 4,43 proc.), a w grupie 16-49 – 3,92 proc. i trzecia (TVN – 7,87 proc., a Polsat – 5,65 proc.).
Rok do roku widownia tego pasma wzrosła z 201 do 221 tys. widzów, a udziały z 2,27 proc. do 2,65 proc. (4+), z 2,96 proc. do 3,78 proc. (20-54) oraz z 3,07 proc. do 3,92 proc. (16-49).
Przed emisją w telewizji odcinki mają premierę w Player.pl. – To format Playerowy i na platformie jest jednym z najchętniej oglądanych programów. W dniu premiery program był na 1. miejscu – przekazało nam biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.
W "Królowej przetrwania" 12 kobiet znanych z internetu i programów telewizyjnych typu reality, np. Natalia Janoszek i Monika Miller, spotyka się w dżungli, bez telefonów i social mediów.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.
Czytaj też: Artur Orzech wraca do TVP. Ma komentować Eurowizję i prowadzić "Szansę na sukces"
(MNIE, 20.01.2024)