Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reality show "Królowa przetrwania" śledzi w TVN Siedem średnio 257 tys. widzów

Program prowadzi bokser Izu Ugonoh (fot. materiały prasowe)

Reality show "Królowa przetrwania" z udziałem celebrytek ogląda średnio 257 tys. widzów TVN Siedem.

Format jest nadawany od 28 grudnia w czwartki wieczorem. Pierwszy odcinek pokazano o 22.20, drugi o 21.40, a trzeci o 22.20. Dotychczas najwięcej widzów miał trzeci – 286 tys.

Emitując program, Siódemka notuje średnio 2,84 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,04 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54 i 4,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Czytaj też: Izabela Janachowska nie będzie już prowadziła "Tańca z gwiazdami". Zostają Ibisz i Sykut-Jeżyna

Z kolei w czwartkowym paśmie 22.20-23.26, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN Siedem ma 2,65 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i siódme miejsce w rynku. W grupie 20-54 jest to 3,78 proc. i czwarta pozycja (TVN – 7,44 proc., Polsat – 5,45 proc., TVN24 – 4,43 proc.), a w grupie 16-49 – 3,92 proc. i trzecia (TVN – 7,87 proc., a Polsat – 5,65 proc.).

Rok do roku widownia tego pasma wzrosła z 201 do 221 tys. widzów, a udziały z 2,27 proc. do 2,65 proc. (4+), z 2,96 proc. do 3,78 proc. (20-54) oraz z 3,07 proc. do 3,92 proc. (16-49).

Przed emisją w telewizji odcinki mają premierę w Player.pl. – To format Playerowy i na platformie jest jednym z najchętniej oglądanych programów. W dniu premiery program był na 1. miejscu – przekazało nam biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

W "Królowej przetrwania" 12 kobiet znanych z internetu i programów telewizyjnych typu reality, np. Natalia Janoszek i Monika Miller, spotyka się w dżungli, bez telefonów i social mediów.

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

Czytaj też: Artur Orzech wraca do TVP. Ma komentować Eurowizję i prowadzić "Szansę na sukces"

(MNIE, 20.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.